TOTAL FIT

Total Fit je naš novi program za cijelo tijelo namjenjen svima koji vole jače treninge, bez koreografije uz mogućnost individualnog doziranja opterećenja i intervalne metode rada poznate pod nazivima HIIT, HILIT, Tabata, AMRAP, EMOM, Piramida.... Intervalni trening vježbanja podrazumijeva periode rada i periode odmora ili periode višeg i nižeg intenziteta vježbanja. Izbor vježbi, njihova kombinacija i redoslijed, tempo izvođenja, broj ponavljanja i serija kao i vrijeme rada i odmora određuje trener/instruktor obzirom na zadani cilj. To je odličan način vježbanja u kojem se, obzirom na cilj koji se želi postići, mogu kombinirati različite vježbe s rekvizitima ili bez rekvizita (tzv. bodyweight).
Sve vježbe koje se provode prate prirodni obrazac kretanja i istovremeno uključuju u rad što više mišića i mišićnih skupina kroz relativno mali broj vježbi na jednom treningu. Intervalni režim rada povećat će energetsku potrošnju što pomaže u eliminaciji suvišnog masnog tkiva i poboljšanju ukupnog tjelesnog fitnesa. Brojna znanstvena istraživanja potvrdila su pozitivan i nezamjenjiv učinak upravo intervalnog načina treniranja kao pomoći pri mršavljenju.
Postignite dobru formu na zabavan i jednostavan način.

više o intervalnom treningu >>> 



REZERVACIJA ŽELIM PROBATI RASPORED CJENIK


PARAMETRI ZA ODABIR PROGRAMA I UTJECAJ NA TJELESNE SPOSOBNOSTI
BTLS Fokus Noge & Guza Fokus Trbuh & Leđa Total Fit Pilates Step Step & Slim TBC TBT
Intenzitet treninga
Složenost koreografije
Energetska potrošnja
Aerobna izdržljivost
Anaerobna izdržljivost
Mišićna izdržljivost
Repetitivna snaga
Statička snaga
Fleksibilnost
Koordinacija
Agilnost
Ravnoteža
Koštano-zglobni problemi leđa i nogu DA OPREZ DA NE DA OPREZ NE OPREZ DA
Početnici (P) - Svi (S) - Napredni (N) P/S P/S P/S S S N N S P/S
Dvorana (D) - Online (O) D/O O O D D/O D D D O
Trajanje sata 60 min 35 min 35 min 60 min 60 min 60 min 60 min 60 min 60 min
LEGENDA - nema utjecaja, ništa - lakše, manje - umjereno, srednje - više, teže, naporno


Molimo sve koji imaju nekih zdravstvenih problema ili ograničenja da to napomenu voditelju/ici treninga budući da je za pojedine vježbe i kretnje moguće sugerirati zamjenske vježbe.
Molimo vas da se pridržavate epidemioloških mjera
Molimo vas da pročitate i pridržavate se pravila ponašanja u BPM centru i u dvorani
Ako želite znati kako se možete priključiti online treningu
Zanima vas što treba uzeti od opreme i rekvizita
Ako imate dodatna pitanja i trebate dodatne informacije slobodno nam se obratite na e-mail: bpm@bpm.hr



KONTAKT


mail
facebook kontakt-lokacija