Oprema za vježbanje - što odjenuti, obuti i ponijeti na vježbanje

ODJEĆA

Oprema za vježbanje ne treba biti najnoviji „modni krik“, niti nešto posebno za što ćete izdvojiti velika sredstva. Važno je da se u odabranoj odjeći osjećate ugodno i nesputano. Možete vježbati u trenirkama, tajicama, bickama..., a za gornji dio možete odabrati razne majice sa ili bez rukava, topiće – kratke ili one pokrivaju trbuh. Žene bi trebale nositi dovoljno čvrst grudnjak koji će omogućiti ugodnije vježbanje (ima ih posebno dizajniranih za sport).
Budući da se na vježbanju znojimo, pogodnija je odjeća od materijala koji omogućavaju isparavanje znoja - suvremeni materijali su ipak puno bolji od klasičnih, starih pamučnih majica koje upiju znoj i nakon smanjenja intenziteta hlade vaše tijelo. U hladnija vremena preporučujemo da ponesete majicu ili gornji dio trenirke dugih rukava kako biste zadržali toplinu tijela nakon smanjenja intenziteta i tijekom izvođenja ciljanih vježbi snage na podu.

OBUĆA

Za aerobne programe potrebne su odgovarajuće tenisice. Ako u nešto želite investirati, kupite adekvatnu, dobru sportsku obuću. Birajte je na osnovu aktivnosti, ali i svog tipa stopala. Danas se na tržištu nude razne tenisice sa specifičnim karakteristikama potplata za travnate, dvoranske i razne druge podloge, specifične savitljivosti, čvrstoće, prozračnosti i visine namjenjene upravo određenoj sportskoj aktivnosti. Izbjegavajte obuću sasvim ravnog potplata. Pravilno odabrana i prilagođena individualnim potrebama, dobra tenisica može smanjiti vjerojatnost nastanka oštećenja ili ozljeda (smanjuju stres na stopala, skočne zglobove, koljena, kukove i kralježnicu). Bolje su one sa sustavom zračnih komora ili gelom u potplatu jer bolje amortiziraju udarce. Kad uočite da su se tenisice izlizale, nagnule na jednu stranu, deformirale ili ispucale, vrijeme je da ih zamijenite novima. Treba ih redovito održavati, čistiti i sušiti. Vježbanje u zatvorenom prostoru zahtjeva čiste tenisice kako se u dvoranu za vježbanje ne bi unosila nečistoća. Za program Pilatesa možete nabaviti posebne šlapice koje omogućavaju savitljivost stopala, ali možete vježbati i u čarapama ili bosi što i prakticira većina vježbača.

OSTALA OPREMA

Na vježbanje je dobro ponijeti i ručnik koji ćete staviti na prostirku. Iako prostirke redovito dezinficiramo i čistimo, iz higijenskih razloga, preporučljivo je koristiti i svoj ručnik. Također, svakako preporučamo nošenje bočica s vodom ili izotoničkim napitkom kako biste tijekom vježbanja mogli nadoknaditi izgubljenu tekućinu. Sve ostale potrebne rekvizite imamo u centru.
Vi samo ponesite osmijeh i dobru volju!