BTLS - Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica

BTLS Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica je program za učvršćivanje navedenih mišićnih skupina i oblikovanje tijela. Jednostavnim kombinacijama vježbi u kretanju provodi se zagrijavanje koje traje 15-20 minuta, a nakon toga se rade ciljane vježbe snage uz korištenje različitih rekvizita što omogućuje zanimljive satove, izbor velikog broja vježbi i raznovrsne kombinacije. Svi koraci i vježbe su Lo Impact što znači da nema trčanja, skokova i poskoka.
Čvrsti mišići trupa (core, prirodni zaštitni korzet) i stražnjice preduvjet su za očuvanje zdravlja kralježnice, optimalno funkcioniranje tijela u svakodnevnom životu kao i bavljenje zahtjevnijim tjelesnim aktivnostima.

Vježbe snage i mišićne izdržljivosti provode se koristeći samo težinu vlastitog tijela ili uz pomoć različitih rekvizita - bučica, elastičnih guma, traka, štapova ili malih lopti. Sat završava vježbama istezanja i opuštanja aktiviranih mišića.
U ovom programu mogu sudjelovati i osobe s lakšim problemima koštano-zglobnog sustava, početnici, mlade mame nakon poroda, seniori kao i svi koji žele lijepo oblikovano tijelo.


REZERVACIJA ŽELIM PROBATI RASPORED CJENIK


PARAMETRI ZA ODABIR PROGRAMA I UTJECAJ NA TJELESNE SPOSOBNOSTI
BTLS Fokus Noge & Guza Fokus Trbuh & Leđa Total Fit Pilates Step Step & Slim TBC TBT
Intenzitet treninga
Složenost koreografije
Energetska potrošnja
Aerobna izdržljivost
Anaerobna izdržljivost
Mišićna izdržljivost
Repetitivna snaga
Statička snaga
Fleksibilnost
Koordinacija
Agilnost
Ravnoteža
Koštano-zglobni problemi leđa i nogu DA OPREZ DA NE DA OPREZ NE OPREZ DA
Početnici (P) - Svi (S) - Napredni (N) P/S P/S P/S S S N N S P/S
Dvorana (D) - Online (O) D/O O O D D/O D D D O
Trajanje sata 60 min 35 min 35 min 60 min 60 min 60 min 60 min 60 min 60 min
LEGENDA - nema utjecaja, ništa - lakše, manje - umjereno, srednje - više, teže, naporno


Molimo sve koji imaju nekih zdravstvenih problema ili ograničenja da to napomenu voditelju/ici treninga budući da je za pojedine vježbe i kretnje moguće sugerirati zamjenske vježbe.
Molimo vas da se pridržate epidemioloških mjera
Molimo vas da pročitate i pridržavate se pravila ponašanja u BPM centru i u dvorani
Ako želite znati kako se možete priključiti online treningu
Zanima vas što treba uzeti od opreme i rekvizita
Ako imate dodatna pitanja i trebate dodatne informacije slobodno nam se obratite na e-mail: bpm@bpm.hr



KONTAKT


mail
facebook kontakt-lokacija