GRUPNI FITNESS PROGRAMI u BPM-u

 

Želite dobar trening, stručne voditelje, prijateljsko okruženje, izazov i dobru zabavu?
U našim grupnim fitness programima pronaći ćete sve to bez obzira na vaše vježbačko iskustvo i znanje, stanje treniranosti, zdravstveni status, godine i cilj koji želite postići. Svaki trening povećat će vam razinu energije, pružiti zadovoljstvo vježbanja i poboljšati cjelokupno stanje organizma.
S povećanjem broja treninga, povećat će se i ovisnost o vježbanju.

Svaki sat traje 58-60 minuta. Važno je da budete točni i ne kasnite na sat. Pogledajte pravila ponašanja u dvorani
Kako odabrati pravi program obzirom na zdravstveno stanje, stanje treniranosti, intenzitet vježbanja... Više
Energetska potrošnja na satu (potrošene kalorije) ovise o intenzitetu vježbanja i programu koji izaberemo... Više
Ako niste sigurni što trebate ponijeti od opreme pogledajte ovdje
Općenito o vježbanju, treningu, prehrani, utjecaju vježbanja na zdravlje možete pročitati u našim tekstovima

Dobra forma nije slučajnost! Mi znamo kako je postići!


  Aero Mix
Intenzivniji program za naprednije vježbače koji žele nove izazove i svaki sat nešto drugačije. Raznovrsni aerobni programi i upotreba rekvizita izmjenjuju se iz sata u sat što omogućuje ravnomjerno korištenje muskulature cijelog tijela. Koreografija i tempo glazbe se prilagođava mogućnostima grupe
  APP – Aerobik Poslije Posla
Program za sve koji nakon napornog radnog dana žele psihofizičko rasterećenje, smanjenje stresa i bolova u leđima i vratu. Ciljane vježbe izdržljivosti, snage i fleksibilnosti za cijelo tijelo s posebnim naglaskom na mišiće trupa, mobilnost i fleksibilnost kralježnice
  BTLS - Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica
Program za učvršćivanje navedenih mišićnih skupina i oblikovanje tijela. Nema koreografija, skokova i poskoka. Primjeren osobama s lakšim problemima koštano-zglobnog sustava. Korištenje različitih rekvizita omogućuje zanimljive satove, izbor velikog broja vježbi i raznovrsne kombinacije
  Fat Burning
Program kojem je cilj dodatno sagorijevanje masnih naslaga. Kardio dio je duljeg trajanju, intenzitet rada umjeren, a koreografije jednostavne. Tijekom sata se koriste različite vrste rekvizita, a program uključuje i vježbe snage i istezanja za cijelo tijelo. Omogućuje istovremeno vježbanje početnicima i naprednim vježbačima
  Fit 'n' Fun
Aerobni program namjenjen mladima. Izvrstan način za dobru kombinaciju vježbanja i zabave. Uz to se još mogu oblikovati super noge i trbušnjaci. Možete se uključiti bez obzira na dosadašnje vježbačko iskustvu. Programi se izmjenjuju iz sata u sat tako da uvijek možete isprobati neke nove korake i kombinacije
     Interval Mix
Predstavlja jedan od najboljih i najkompletnijih načina treniranja. Namjenjen je svima, omogućava razvoj sposobnosti potrebnih za optimalno funkcioniranje organizma koristeći kompleksne vježbe uz intervalni način rada. Bez koreografija, zabavno, učinkovito, pomaže u mršavljenju uz višu energetsku potrošnju
  Pilates
Mirniji program koji aktivira muskulaturu cijelog tijela vježbama jačanja i istezanja s naglaskom na leđnu i trbušnu muskulturu. Istovremeno djeluje na fleksibilnost svih koštano-zglobnih struktura, pogodan je za osobe s lakšim bolovima u leđima, omogućava vježbanje prema osobnim mogućnostima
  Senior Fit
U mirovini ste, a želite vježbati. Program vježbanja za osobe treće životne dobi osmišljen primjereno potrebama i mogućnostima seniora. Djeluje na osnovne komponenete tjelesnog fitnesa – izdržljivost, snagu, fleksibilnost i ravnotežu. U dobrom društvu, uz umjereni intenzitet vježbanja održite dobru funkciju svog tijela
Step
Volite vježbati na stepu. Obožavate koreografije složene od raznih koraka na i oko stepa. Želite viši intenzitet vježbanja, ali bez poskoka i skokova. Uz dobru glazbu i zabavnu koreografiju, uživajte u raznovrsnim mogućnostima koje pruža step. Kad ga jednom zavoliš, voliš ga uvijek
Step & Slim
Jednostavnija varijanta za ljubitelje stepa. Za sve koji ne žele komplicirane koreografije, poskoke i skokove, ali žele efekte treninga koji se mogu postići upotrebom ovog jednostavnog rekvizita. Uz korištenje dodatnog opterećenja i vježbi snage oblikujte svoje tijelo kako ste oduvijek željeli
  Total Body Conditioning - TBC
Aerobni program bez velikih koreografskih zahtjeva kojem je osnovni cilj postići viši intenzitet rada na jednostavan i zabavan način uz višu kalorijsku potrošnju. Raznovrsnim metodama rada uz upotrebu različitih rekvizita djeluje se na oblikovanje mišića cijelog tijela, poboljšava kondicija, snaga, fleksibilnost, ravnoteža