GRUPNI FITNESS PROGRAMI u BPM-u

 

Želite dobar trening, stručne voditelje, prijateljsko okruženje, izazov i dobru zabavu?
U našim grupnim fitness programima pronaći ćete sve to bez obzira na vaše vježbačko iskustvo i znanje, stanje treniranosti, zdravstveni status, godine i cilj koji želite postići. Svaki trening povećat će vam razinu energije, pružiti zadovoljstvo vježbanja i poboljšati cjelokupno stanje organizma.
S povećanjem broja treninga, povećat će se i ovisnost o vježbanju.

Svaki sat traje 58-60 minuta. Važno je da budete točni i ne kasnite na sat. Pogledajte pravila ponašanja u dvorani
Kako odabrati pravi program obzirom na zdravstveno stanje, stanje treniranosti, intenzitet vježbanja... Više
Energetska potrošnja na satu (potrošene kalorije) ovise o intenzitetu vježbanja i programu koji izaberemo... Više
Ako niste sigurni što trebate ponijeti od opreme pogledajte ovdje
Općenito o vježbanju, treningu, prehrani, utjecaju vježbanja na zdravlje možete pročitati u našim tekstovima

Dobra forma nije slučajnost! Mi znamo kako je postići!


  BTLS - Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica
Program za učvršćivanje navedenih mišićnih skupina i oblikovanje tijela. Nema koreografija, skokova i poskoka. Primjeren osobama s lakšim problemima koštano-zglobnog sustava. Korištenje različitih rekvizita omogućuje zanimljive satove, izbor velikog broja vježbi i raznovrsne kombinacije
  BTLS+ - Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica plus
Ovo je nadogradnja osnovnog BTLS programa. Višim intenzitetom i odabirom zahtjevnijih vježbi s više čučnjeva, iskoraka i poskoka povećava se i energetsku potrošnju, ali i učinkovito djeluje na učvršćivanje navedenih mišićnih skupina. Bez koreografija, primjeren osobama bez zdravstvenih problema.
  Fat Burning
Program kojem je cilj dodatno sagorijevanje masnih naslaga. Kardio dio je duljeg trajanju, intenzitet rada umjeren, a koreografije jednostavne. Tijekom sata se koriste različite vrste rekvizita, a program uključuje i vježbe snage i istezanja za cijelo tijelo. Omogućuje istovremeno vježbanje početnicima i naprednim vježbačima
  Fit 'n' Fun
Aerobni program namjenjen mladima. Izvrstan način za dobru kombinaciju vježbanja i zabave. Uz to se još mogu oblikovati super noge i trbušnjaci. Možete se uključiti bez obzira na dosadašnje vježbačko iskustvu. Programi se izmjenjuju iz sata u sat tako da uvijek možete isprobati neke nove korake i kombinacije
     Interval Mix
Predstavlja jedan od najboljih i najkompletnijih načina treniranja. Namjenjen je svima, omogućava razvoj sposobnosti potrebnih za optimalno funkcioniranje organizma koristeći kompleksne vježbe uz intervalni način rada. Bez koreografija, zabavno, učinkovito, pomaže u mršavljenju uz višu energetsku potrošnju
  Pilates
Mirniji program koji aktivira muskulaturu cijelog tijela vježbama jačanja i istezanja s naglaskom na leđnu i trbušnu muskulturu. Istovremeno djeluje na fleksibilnost svih koštano-zglobnih struktura, pogodan je za osobe s lakšim bolovima u leđima, omogućava vježbanje prema osobnim mogućnostima
  Senior Fit
U mirovini ste, a želite vježbati. Program vježbanja za osobe treće životne dobi osmišljen primjereno potrebama i mogućnostima seniora. Djeluje na osnovne komponenete tjelesnog fitnesa – izdržljivost, snagu, fleksibilnost i ravnotežu. U dobrom društvu, uz umjereni intenzitet vježbanja održite dobru funkciju svog tijela
Step
Volite vježbati na stepu. Obožavate koreografije složene od raznih koraka na i oko stepa. Želite viši intenzitet vježbanja, ali bez poskoka i skokova. Uz dobru glazbu i zabavnu koreografiju, uživajte u raznovrsnim mogućnostima koje pruža step. Kad ga jednom zavoliš, voliš ga uvijek
  Total Body Conditioning - TBC
Aerobni program bez velikih koreografskih zahtjeva kojem je osnovni cilj postići viši intenzitet rada na jednostavan i zabavan način uz višu kalorijsku potrošnju. Raznovrsnim metodama rada uz upotrebu različitih rekvizita djeluje se na oblikovanje mišića cijelog tijela, poboljšava kondicija, snaga, fleksibilnost, ravnoteža