STEP

Step program je nastao krajem 80-ih i u kratkom vremenu postao izuzetno popularan aerobni trening. Iako još uvijek ima zaljubljenika u step, sve je manje voditelja koji ga znaju raditi u koreografiranoj varijanti. U današnjim programima step klupica se često koristi samo za jednostavne korake i kao još jedan od rekvizita. Step trening jedan je od rijetkih programa u kojem se može, samo uz korištenje Lo Impact koraka (bez skokova i poskokoka) postići izuzetno visok intenzitet rada. Iz tog razloga, step je još uvijek jedan od vrlo prihvatljivih programa bez obzira na dob, spol, razinu znanja ili stanje treniranosti.
Koreografije koje provodimo su zahtjevnije, ali uvijek ih prilagođavamo mogućnostima grupe. Trening se sastoji od korištenja uobičajenih step koraka koji se baziraju na penjanju i silaženju sa step platforme. Izuzeto pozitivno djeluje na učvršćivanje mišića nogu i stražnjice, a korištenjem koraka prilagođenih upravo ovom treningu, te njihovim kombiniranjem uz veselu, umjereno brzu glazbu, svaki sat stepa svojom raznolikošću pruža zadovoljstvo vježbanja. Sat završava vježbama snage, istezanja i relaksacije.

više o programu stepa >>> 



REZERVACIJA ŽELIM PROBATI RASPORED CJENIK


PARAMETRI ZA ODABIR PROGRAMA I UTJECAJ NA TJELESNE SPOSOBNOSTI
BTLS Fokus Noge & Guza Fokus Trbuh & Leđa Total Fit Pilates Step Step & Slim TBC TBT
Intenzitet treninga
Složenost koreografije
Energetska potrošnja
Aerobna izdržljivost
Anaerobna izdržljivost
Mišićna izdržljivost
Repetitivna snaga
Statička snaga
Fleksibilnost
Koordinacija
Agilnost
Ravnoteža
Koštano-zglobni problemi leđa i nogu DA OPREZ DA NE DA OPREZ NE OPREZ DA
Početnici (P) - Svi (S) - Napredni (N) P/S P/S P/S S S N N S P/S
Dvorana (D) - Online (O) D/O O O D D/O D D D O
Trajanje sata 60 min 35 min 35 min 60 min 60 min 60 min 60 min 60 min 60 min
LEGENDA - nema utjecaja, ništa - lakše, manje - umjereno, srednje - više, teže, naporno


Molimo sve koji imaju nekih zdravstvenih problema ili ograničenja da to napomenu voditelju/ici treninga budući da je za pojedine vježbe i kretnje moguće sugerirati zamjenske vježbe.
Molimo vas da se pridržavate epidemioloških mjera
Molimo vas da pročitate i pridržavate se pravila ponašanja u BPM centru i u dvorani
Ako želite znati kako se možete priključiti online treningu
Zanima vas što treba uzeti od opreme i rekvizita
Ako imate dodatna pitanja i trebate dodatne informacije slobodno nam se obratite na e-mail: bpm@bpm.hr



KONTAKT


mail
facebook kontakt-lokacija